Auton rekisteröinti muuttuu pian sähköiseksi

Marraskuun puolivälistä alkaen ajoneuvon omistajanvaihdoksen voi tehdä vakuutusyhtiöiden verkkopalveluissa samalla kun ajoneuvolle ostaa vakuutuksen. Omistajanvaihdoksen voi tehdä Trafi.fi-sivuilla, jos ajoneuvolle on ostettu vakuutus etukäteen.

Rekisteröinnin ja vakuuttamisen yhdistäminen tekee prosessista sähköisen ja paperittoman. Rekisteröintitodistuksia ei tarvitse jatkossa pitää mukana ajoneuvoissa, eikä niitä enää tulosteta tai postiteta automaattisesti rekisteröinnin jälkeen. Sen lisäksi, että sähköinen asiointi on helpompaa, kuluttaja hyötyy uudistuksesta myös taloudellisesti: sähköinen rekisteröinti on perinteistä tapaa edullisempi. Lue kokonaan

Digivakuutusyhtiö asiakkaiden ehdoilla

Jalonen_portrait

Vastaan aktuaari- ja talousjohtajana Suomen Vahinkovakuutuksen talouden ja toiminnan seurannasta sekä analytiikasta ja hinnoittelusta. Ja suuresta määrästä erilaisia lakisääteisiä tehtäviä. Tehtävät ovat matemaattisesti melko vaativia ja pitää olla hieman höynähtänyt ollakseen innostunut näistä aiheista – onneksi meitäkin löytyy! Lue kokonaan

Avainsanat

Asiakaskohtaaminen, joka jäi mieleen

Camilla_mustavalkoinen

Kuulun Suomen Vahinkovakuutuksen myynnin Outbound-tiimiin. Outbound tarkoittaa sitä, että työni on olla yhteydessä asiakkaisiimme ja tarjota heille tuotteitamme. Soittoja saattaa tulla välillä lähes katkeamattomana virtana. Tuolloin päivät ovat toki todella kiireisiä, mutta sehän on meidän kannaltamme vain hyvä asia.

Kesäkuun alussa meillä Suomen Vahinkovakuutuksessa alkoi Sales Academy -traineeohjelma, jota olen luotsannut. Ohjelma kestää noin kuusi kuukautta. Se on tarkoitettu lähinnä opiskelijoille, jotka ovat vailla työharjoittelupaikkaa ja jotka kaipaavat uutta kokemusta myynnin ja markkinoinnin alalta.
Erittäin jännä projekti mistä tulette varmasti blogin puolella kuulemaan lisää! Lue kokonaan

Kiirettä pitää, mutta tykkään työstäni

Suomen Vahinkovakuutuksen palveluneuvojana hoidan asiakaspalvelun puolella asiakkaiden sopimusmuutoksia, teen jossain määrin uusia sopimuksia, neuvon yleisesti ja selvittelen asiakkaiden kysymyksiä sekä kerron vakuutusten sisällöistä.Sara_mustavalko

Niin kliseistä kuin se onkin, tykkään olla töissä täällä! Meillä on ihan mahtava porukka koko talossa, ja koska henkilöstö on sen verran pikkuporukka, tunnen kaikki. Tsemppaamme toisiamme ja mietimme yhdessä vaikeita tilanteita. Joka päivä tulee opittua paljon uutta, vaikka työn kaari onkin käytännössä samojen asioiden neuvomista. Se ei kuitenkaan kyllästytä, koska asiakkaille tiedot saattavat olla uusia, ja on mukavaa olla avuksi. Iloisuuteni tarttuu usein asiakkaaseenkin, ja monet ovat paremmalla tuulella lopetettuaan puhelun kuin soittaessaan meille. Lue kokonaan

POP Setti -nuorisovakuutus

POP Vakuutus toi kesäkuun alussa markkinoille POP Setti -vakuutuspaketin, jota kehitettiin yhteistyössä Haaga-Helian opiskelijoiden kanssa. Paketti sisältää tapaturma- ja matkavakuutuksen sekä valinnaisen kotivakuutuksen. POP Setti on suunnattu 18–28 -vuotiaille nuorille aikuisille. Nuorisovakuutuksen hinta on edullinen ja nuorelle kukkarolle sopiva. Lue kokonaan

Sales Traineet ovat päässeet töihin käsiksi

traineet_small

Myynnin puolella aloitti neljä uutta harjoittelijaa noin kuukausi sitten. Mitä heille kuuluu nyt? Onko työ vastannut odotuksia? Jonne, Sini, Marjaana ja Max kertovat ensimmäisestä kuukaudestaan SVV:ssa. Lue kokonaan

Traineena Suomen Vahinkovakuutuksessa

trainee_karo_pia

Suomen Vahinkovakuutus Academy -traineeohjelmaan haetaan nyt aktiivisia ammatti- tai korkeakoulututkintoa opiskelevia nuoria myynti- ja asiakaspalvelutehtäviin.

Kaksi traineeta on jo löytänyt paikkansa SVV:n harjoittelijoina: graafikko Pia ja copywriter Karoliina. Miten nuoret ovat viihtyneet traineena digivakuutusyhtiössä? Lue harjoittelijakaksikon haastattelu! Lue kokonaan

Suomen Vahinkovakuutus Academy

Suomen Vahinkovakuutus haluaa löytää opiskelijoiden joukosta uusia talentteja.

Digitaalisuus muuttaa ja koskettaa vahvasti kaikkia toimialoja peliteollisuudesta vakuutuksiin. Suomen Vahinkovakuutus on uuden ajan vakuutusyhtiö, joka haluaa tarjota kuluttajille ketterämmän ja läpinäkyvämmän tavan hoitaa vakuutusasioitaan verkossa.

Suomen Vahinkovakuutus Academy -harjoitteluohjelma käynnistyi tammikuussa 2015, jolloin markkinointitiimiimme löytyi sekä graafikko- että copywriter-harjoittelija. Tällä hetkellä etsimme myynnin- ja palvelualan tulevia mutta innostuneita talentteja. Lue kokonaan

POP Vakuutuksen Netso-myyntisovellus on päivitetty

POP Vakuutuksen verkkokaupan kehutut ominaisuudet on tuotu Netso-myyntisovellukseen. Uudistettu sovellus otettiin käyttöön 27.01.2015.

Uuden Netso-myyntisovelluksen kautta voidaan myydä rekisteristä löytyvien henkilöasiakkaan ajoneuvojen vakuutuksia. Vakuutuksen ottaminen tapahtuu pitkälti samalla tavalla kuin verkkokaupassa. Myös käyttöliittymä on uudistettu, joten asiointi on aiempaa nopeampaa.

POP Vakuutus on Suomen Vahinkovakuutus Oy:n markkinointinimi.

Suomen Vahinkovakuutus Oy aloitti yhteistyön Haaga-Helian kanssa

Ammattikorkeakoulu Haaga-Heliassa tehdään partneriyhteistyötä lukuisien yritysten kanssa ja nyt Suomen Vahinkovakuutus Oy on yksi partneriyrityksistä. Tavoitteena on lisätä Haaga-Helian ja yrityksen välisiä yhteistyömahdollisuuksia kokonaisvaltaisesti. Partnerisopimus allekirjoitettiin 23.1. ja yhteistyö käynnistyi Markkinoinnin johtaminen ja suunnittelu -kurssin oppilaiden kanssa. Kurssin oppilaille on annettu konkreettisia toimeksiantoja ja oppilaiden kehittelemiä ideoita pyritään hyödyntämään. Lue kokonaan