Jussi Rossi aloitti Suomen Vahinkovakuutus Oy:n markkinointi- ja viestintäjohtajana

Jussi Rossi on aloittanut Suomen Vahinkovakuutuksen markkinointi- ja viestintäjohtajan tehtävässä 2.5.2018 alkaen. Suomen Vahinkovakuutukselle ja vakuutusmaailmaan Rossi siirtyi turva- ja tietotekniikka-alalta, BLC-konsernista, jossa hän toimi markkinointijohtajana. Rossilla on monipuolista kokemusta markkinoinnin ja viestinnän tehtävistä usealta eri toimialalta.

”Jussi tulee täydentämään yhtiömme osaamista aivan kriittisellä osa-alueella. Hänen syvällinen kokemuksensa ja osaamisensa tuo merkittävän lisän yhtiömme kunnianhimoisten kasvutavoitteiden tavoittelemisessa. Erityisesti uusien asiakkaiden houkuttelu luoksemme sekä olemassa olevien asiakkaidemme vakuuttaminen siitä, että he ovat tehneet oikean valinnan, ovat uuden markkinointijohtajamme päätehtävät” toteaa Suomen Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Harri Mattinen.

”Suomen Vahinkovakuutus on startup-yhtiönä muuttamassa vakuutusmarkkinaa positiivisella ja ennakkoluulottomalla otteella. Olen vaikuttunut siitä draivista, joka täällä tekemisestä ja ihmisistä huokuu. Tästä meillä on erinomainen pohja kehittää brändiä, markkinointia ja viestintää entistäkin kovempaan iskuun” linjaa Jussi Rossi.