Suomen Vahinkovakuutus Oy:n toimitusjohtaja jättää yhtiön

Suomen Vahinkovakuutuksen toimitusjohtaja Harri Mattinen jättää tehtävänsä välittömästi.

”Kiitämme Harri Mattista hänen työpanoksestaan näinä kolmena vuotena. Suomen Vahinkovakuutus on moderni digiajan edelläkävijä, joka panostaa jatkossakin vahvasti kasvuun ja liiketoiminnan laajentamiseen. Mattisen kaudella yhtiö on jatkanut kasvuaan, saavuttanut erittäin korkean asiakastyytyväisyyden ja nostanut kannattavuuttaan, toteaa Suomen Vahinkovakuutuksen hallituksen puheenjohtaja Pekka Lemettinen.

Uuden toimitusjohtajan etsintä käynnistetään heti. Toimitusjohtajan tehtäviä hoitaa väliaikaisesti yhtiön varatoimitusjohtaja Marko Lindfors.

Lisätietoja:
Hallituksen puheenjohtaja Pekka Lemettinen, p. 040 503 5411
Varatoimitusjohtaja Marko Lindfors, p. 040 595 9177

Suomen Vahinkovakuutus Oy on tämän hetken nopeimmin kasvava vakuutusyhtiö, joka palvelee jo yli 145 000 asiakasta verkossa ja puhelimitse. POP Vakuutus on Suomen Vahinkovakuutus Oy:n markkinointinimi. Yhtiö on osa POP Pankki -ryhmää, ja se aloitti toimintansa vuonna 2012.

Viestinnän harjoittelijana Suomen Vahinkovakuutuksessa

Viestinnän harjoittelijamme Siiri kertoo, mitä kaikkea vakuutusyhtiön markkinointitiimissä pääsee tekemään ja miten hänen työharjoittelunsa on sujunut.

Lue kokonaan

Vakuutukset, oi että miten epämielenkiintoista!

Palvelupäällikkömme Maija kirjoitti omia ajatuksiaan vakuutusten kiinnostavuudesta ja tärkeydestä.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lue kokonaan

Harjoittelussa Suomen Vahinkovakuutuksen markkinointi- ja viestintätiimissä

Nappasimme haastatteluun markkinointi- ja viestintätiimin graafikkoharjoittelija Terhi Aallon, joka on ollut talossa noin kaksi kuukautta. Mikä on ollut Terhin mielestä parasta ja minkälaisia töitä hän on päässyt tekemään?

Lue kokonaan

Suomen Vahinkovakuutuksen web-kehittäjän luureissa soi Morbid Angel

Aloitin vuoden vaihteessa Suomen Vahinkovakuutuksessa web-kehittäjänä. Vastoin yleistä käsitystä työni ei ole neckbeardmäistä ykkösten ja nollien hallintaa vaan hyvin käytännönläheistä, jossa työn tuloksen näkee selkeästi verkkopalvelussamme. Lue kokonaan

Suomen Vahinkovakuutus palkittiin paras B2B verkkopalvelu -kategoriassa

Suomen Vahinkovakuutuksen autoliike- ja katsastusasemamyynnin digitaalinen asiamieskokemus sai kunniamaininnan Grand One 2016 kisassa Paras B2B verkkopalvelu -kategoriassa. Grand One on Suomen suurin digitaalisen markkinointiviestinnän kilpailu.

Edistyksellisen kuluttajaverkkokaupan käyttöliittymää, käytäntöjä sekä työkaluja hyödyntäen kehitettiin myyntisovelluksen käyttökokemus ja ketterä digitaalinen toimintamalli, jolla tärkeän autoliikekanavan edustajamäärät sekä myynti saatiin räjähtävään kasvuun.

Yrityskulttuuri määrää muutosnopeuden

Suomen Vahinkovakuutus perustettiin suoraan digitaaliseen maailmaan. Halusimme olla ei-kryptinen vakuutusyhtiö, joka tekee vakuuttamisesta läpinäkyvää ja helppoa. Meillä ei ole laajaa konttoriverkostoa, kelohuviloita tai monimutkaista organisaatiorakennetta. Tämä näkyy kuluttajille jatkuvasti edullisina hintoina.

Digitaalisuus on tarkoittanut meille kahta asiaa. Ensimmäisenä sitä, kuinka asiakas tavoitetaan, kohdataan ja kuinka häntä palvellaan verkossa. Toiseksi digitaalisuus on tarkoittanut meille tehokasta ja modernia tapaa tuottaa vakuutuksia, eli prosessien yksinkertaistamista ja automatisointia.

Visiomme on kestänyt hyvin aikaa ja liiketoimintamalli on osoittautunut oikeaksi. Tästä tärkeimpänä todisteena on lähes 80 000 asiakasta sekä historiallisen korkea asiakastyytyväisyys. Lue kokonaan

Aki aloitti outbound-luotsina

Hyvä myyjä aloittaa varhain ja niin teki myös Aki Tåg, outbound-kanavan uusi vetäjä. Ekaluokkalainen Aki myi kaverinsa kanssa Kevätpörriäisiä niin innokkaasti, että eksyi. Tarinalla on onnellinen loppu ja pojat löysivät jonkin aikaa harhailtuaan takaisin kotiin.

Kevätpörriäisten jälkeen on tapahtunut paljon. Akille on kertynyt kokemusta myynnin esimiehenä toimimisesta muun muassa ruotsalaisen puhelinmyyntiin keskittyvän firman Suomen toimintojen johdossa. – Uskon tämän olleen yksi ratkaisevista tekijöistä, kun valikoiduin työtehtävään, Aki toteaa lyhyen, perehdytysten väliin ahdetun haastatteluhetken aluksi. Lue kokonaan

Neljä tuli taloon, neljä jäi

Kesäkuun alussa Suomen Vahinkovakuutuksessa (SVV) aloitti neljä sales traineeta. Nyt, puoli vuotta myöhemmin traineejakson ollessa lopuillaan, on jokainen työllistymässä SVV:lle myös jatkossa. Lue kokonaan

Auton rekisteröinti muuttuu pian sähköiseksi

Marraskuun puolivälistä alkaen ajoneuvon omistajanvaihdoksen voi tehdä vakuutusyhtiöiden verkkopalveluissa samalla kun ajoneuvolle ostaa vakuutuksen. Omistajanvaihdoksen voi tehdä Trafi.fi-sivuilla, jos ajoneuvolle on ostettu vakuutus etukäteen.

Rekisteröinnin ja vakuuttamisen yhdistäminen tekee prosessista sähköisen ja paperittoman. Rekisteröintitodistuksia ei tarvitse jatkossa pitää mukana ajoneuvoissa, eikä niitä enää tulosteta tai postiteta automaattisesti rekisteröinnin jälkeen. Sen lisäksi, että sähköinen asiointi on helpompaa, kuluttaja hyötyy uudistuksesta myös taloudellisesti: sähköinen rekisteröinti on perinteistä tapaa edullisempi. Lue kokonaan