Jussi Rossi aloitti Suomen Vahinkovakuutus Oy:n markkinointi- ja viestintäjohtajana

Jussi Rossi on aloittanut Suomen Vahinkovakuutuksen markkinointi- ja viestintäjohtajan tehtävässä 2.5.2018 alkaen. Lue kokonaan

Viestinnän harjoittelijana Suomen Vahinkovakuutuksessa

Viestinnän harjoittelijamme Siiri kertoo, mitä kaikkea vakuutusyhtiön markkinointitiimissä pääsee tekemään ja miten hänen työharjoittelunsa on sujunut.

Lue kokonaan

Vakuutukset, oi että miten epämielenkiintoista!

Palvelupäällikkömme Maija kirjoitti omia ajatuksiaan vakuutusten kiinnostavuudesta ja tärkeydestä.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lue kokonaan

Harjoittelussa Suomen Vahinkovakuutuksen markkinointi- ja viestintätiimissä

Nappasimme haastatteluun markkinointi- ja viestintätiimin graafikkoharjoittelija Terhi Aallon, joka on ollut talossa noin kaksi kuukautta. Mikä on ollut Terhin mielestä parasta ja minkälaisia töitä hän on päässyt tekemään?

Lue kokonaan

Harri Mattinen Suomen Vahinkovakuutuksen toimitusjohtajaksi

Suomen Vahinkovakuutus Oy:n hallitus on nimittänyt Harri Mattisen yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi 23.8.2017 alkaen. Mattinen siirtyy tehtävään Säästöpankkiryhmästä, jossa hän on toiminut useissa eri johtotehtävissä, muun muassa liiketoimintajohtajana. Lue kokonaan

Suomen Vahinkovakuutuksen web-kehittäjän luureissa soi Morbid Angel

jarkko_2_mustavalkoinen

Aloitin vuoden vaihteessa Suomen Vahinkovakuutuksessa web-kehittäjänä. Vastoin yleistä käsitystä työni ei ole neckbeardmäistä ykkösten ja nollien hallintaa vaan hyvin käytännönläheistä, jossa työn tuloksen näkee selkeästi verkkopalvelussamme. Lue kokonaan

Suomen Vahinkovakuutus palkittiin paras B2B verkkopalvelu -kategoriassa

helena_grandone_mustavalko

Suomen Vahinkovakuutuksen autoliike- ja katsastusasemamyynnin digitaalinen asiamieskokemus sai kunniamaininnan Grand One 2016 kisassa Paras B2B verkkopalvelu -kategoriassa. Grand One on Suomen suurin digitaalisen markkinointiviestinnän kilpailu.

Edistyksellisen kuluttajaverkkokaupan käyttöliittymää, käytäntöjä sekä työkaluja hyödyntäen kehitettiin myyntisovelluksen käyttökokemus ja ketterä digitaalinen toimintamalli, jolla tärkeän autoliikekanavan edustajamäärät sekä myynti saatiin räjähtävään kasvuun.

 

Yrityskulttuuri määrää muutosnopeuden

Suomen Vahinkovakuutus perustettiin suoraan digitaaliseen maailmaan. Halusimme olla ei-kryptinen vakuutusyhtiö, joka tekee vakuuttamisesta läpinäkyvää ja helppoa. Meillä ei ole laajaa konttoriverkostoa, kelohuviloita tai monimutkaista organisaatiorakennetta. Tämä näkyy kuluttajille jatkuvasti edullisina hintoina.

Digitaalisuus on tarkoittanut meille kahta asiaa. Ensimmäisenä sitä, kuinka asiakas tavoitetaan, kohdataan ja kuinka häntä palvellaan verkossa. Toiseksi digitaalisuus on tarkoittanut meille tehokasta ja modernia tapaa tuottaa vakuutuksia, eli prosessien yksinkertaistamista ja automatisointia.

Visiomme on kestänyt hyvin aikaa ja liiketoimintamalli on osoittautunut oikeaksi. Tästä tärkeimpänä todisteena on lähes 80 000 asiakasta sekä historiallisen korkea asiakastyytyväisyys. Lue kokonaan

Aki aloitti outbound-luotsina

Hyvä myyjä aloittaa varhain ja niin teki myös Aki Tåg, outbound-kanavan uusi vetäjä. Ekaluokkalainen Aki myi kaverinsa kanssa Kevätpörriäisiä niin innokkaasti, että eksyi. Tarinalla on onnellinen loppu ja pojat löysivät jonkin aikaa harhailtuaan takaisin kotiin.

aki_tåg_mustavalkoKevätpörriäisten jälkeen on tapahtunut paljon. Akille on kertynyt kokemusta myynnin esimiehenä toimimisesta muun muassa ruotsalaisen puhelinmyyntiin keskittyvän firman Suomen toimintojen johdossa. – Uskon tämän olleen yksi ratkaisevista tekijöistä, kun valikoiduin työtehtävään, Aki toteaa lyhyen, perehdytysten väliin ahdetun haastatteluhetken aluksi. Lue kokonaan

Neljä tuli taloon, neljä jäi

salestraineet_final_mustavalko

Kesäkuun alussa Suomen Vahinkovakuutuksessa (SVV) aloitti neljä sales traineeta. Nyt, puoli vuotta myöhemmin traineejakson ollessa lopuillaan, on jokainen työllistymässä SVV:lle myös jatkossa. Lue kokonaan